Annons

Slutarfel på 5 dagar gammal 350D

Produkter
(logga in för att koppla)
Vårat företag kommer sluta anlita Dustin som leverantör i fortsättningen på alla plan..

Och rekomendationer kommer inte att hagla till kollegor,,

Inköpsansvarig....

/T
 
Har vid flertalet tillfällen haft med Dustin (inte Dustinhome) att göra och har aldrig haft några problem... Kanske har jag haft tur, eller ni riktigt otur men att inte få lämna tillbaka en DOA verkar mycket konstig (och helt galet ju!)!
 
Re: Re: Aldrig mer Dustinhome

PMD skrev:
Om man vid förfrågan inte får en DOA-leverans utbytt, så kan man ju alltid returnera enligt ångerrätten, och beställa en ny någon annanstans.

PD


Det kanske man kan. Men då måste jag ju beställa från ett annat ställe, som jag bedömt som dyrare/sämre. Dessutom trodde iaf inte jag att man skulle få vänta 8 veckor på reparation.
 
Re: Re: Re: Aldrig mer Dustinhome

Patrik Bylund skrev:
Det kanske man kan. Men då måste jag ju beställa från ett annat ställe, som jag bedömt som dyrare/sämre. Dessutom trodde iaf inte jag att man skulle få vänta 8 veckor på reparation.
Du hade kunnat returnera den till Dustin och beställa en ny från samma ställe samma dag.
Vis av skada kommer jag i fortsättningen alltid att köpa objektiv på postorder, detta för att kunna skicka tillbaka dom om dom inte fokuserar som dom ska.
 
Re: Re: Re: Re: Aldrig mer Dustinhome

BugEyes skrev:
Du hade kunnat returnera den till Dustin och beställa en ny från samma ställe samma dag.
Vis av skada kommer jag i fortsättningen alltid att köpa objektiv på postorder, detta för att kunna skicka tillbaka dom om dom inte fokuserar som dom ska.

Är man bara försiktig med att inte använda ev programvaror så är det en bra metod förtsatt att man bara testar lite och inte börjar använda varan direkt.
Det blir inte så mycket dyrare då säljaren numera måste betala tillbaka hela beloppet inkl frakt och itne bara varuvärdet.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.