Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skattepengar

Produkter
(logga in för att koppla)

Claus

Avslutat medlemskap
Fick 8000 tillbaks från skatten, man tackar. (lyfter på hatten). Har planerat köpa en Nikon D50 med 18-55mm och 55-200mm objektiv för pengarna, men nu är det uppenbart slutsålt överallt på nätet, SUCK! jaja...jag får väl hoppas att Nikon hinner leverera nya till nästa vecka.

/Claus

haha en forumtråd á la lyckoskrik.

du kan ju alltid kolla närmare på kanske en beggad D70 eller liknande.. bättre kamera till lägre pris.

å andra sidan så är det ju gluggen som gör mest när det gäller bildkvalitén men jag tycker endå att du borde kika på begagnatmarknaden innan du springer till affären med dina 8kkr.

lycka till med köpet!

/Simon

::EDIT::

är du helt inne på D50 så kolla blocket endå..

tex:
http://www.blocket.se/vi/8484978.htm?ca=11_s

Ny mobil. Den gamla, en Ericsson T28s -- sju år gammal -- lade av totalt i förra veckan. I dag hämtade jag ut en ny, blank, glänsande, fin Sony Ericsson k800i.

Prylbög? Nej, pionjärkonsument. -- MW

Inte nog med det, den hade fortfarande originalbatteriet. Standbytid; ungefär tolv timmar.

Det gäller att suga ut det gôttaste :D

-- MW

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar