Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skaraborsfotografer träffas

Produkter
(logga in för att koppla)
f 5.6 skrev:
Lite beroende på hur jobbet går idag, och väder o vind så kanske jag dyker upp också.

...jag åker inte ut dit idag om det snöar. Känns inte som om man kan ta några kort då. Har inget skydd till kameran som passar snöväder tyvärr. Hur gör ni andra då det regnar/snöar, chansar ni bara eller har ni väderskydd på kameran?

Hör av mig senare här o till Annelie, som skulle åka med mig (om jag inte åker alltså).

Om det inte blir ikväll, ska vi ta någon annan kväll?

:) Håkan
 
Senast ändrad:
...måste tyvärr meddela att jag inte hinner, har ett projekt som jag måste avsluta idag.

Åker gärna nån annan dag om det är någon som vill följa med då (när det nu kan bli)...

:) Håkan
 
...meddelar att Annelie som skulle ha åkt med mig till Gudhem idag, inte kommer dit idag heller...

Vill också åka dit någon annan dag...

/Håkan
 
Mejlade just Kung Bore och bad om ett snöuppehåll 18.00 - 21.00, får se om det funkar. Jag kommer...
/Brage.
 
Jag känner också att det får vara idag pga snöandet.
Har inte tillräckligt bra däck på bilen.
Gärna en annan dag dock...
 
Hej på er!

Jag och Ulf åkte till Gudhem och var där kl 18,00! visst var det blött och småkyligt men våra Eos 300D:ar fixade det gallant! min var rejält blöt när jag kom hem! och står nu med alla luckor öppna. bilder kommer under kvällen.

//Mats.
 
Lite bilder ser vi nog fram emot allihopa vi som antingen inte kunde komma iväg för jobbets skull eller också inte vågade oss ut i ovädret.
 
Snygga allihop! Oj vad jag vill ha en DSLR nu, just för det där omedelbara, att inte behöva vänta på att filmen ska skickas för framkallning. *suck* Men jag lär få vänta ett tag innan jag lyckats spara ihop en hög med pengar.
 
På jobbet, sliter fortfarande med ett ovanligt bångstyrigt javascript som inte vill fungera (fast nu har jag hunnit förflytta mig så att jag sitter och jobbar hemifrån).
 
Vilka fina bilder ni fick :D
Jag hoppas jag kan åka till Gudhem snart och att snön inte hinner smälta bort.
Jag var kvar hemma eftersom jag inte kunde ta mig dit.Sedan var inte snöfallet någon fördel.
 
...fina bilder blev det :) får åka dit nån annan dag o fota, bara det inte regnar eller snöar, (men helst vitt av snö ska det vara, tycker jag).

Påminner om att vi ska träffas nu på måndag
kl 18 på Rådhuset. Som det ser ut nu har jag inget annat för mig och kan förhoppningsvis komma då. Kan någon mer då? det var ett tag sen sist.

Ni som ev. inte kan på måndag, kan väl föreslå en annan tid samma vecka kanske, men måndag är väl kanske bäst om fler än jag har bokat in det datumet eftersom det var så vi bestämde.

:) Håkan
 
...jag går ner till 18.00. ska bli kul, det var ett tag sedan sist.

AnnKarin, hoppas att du kan komma du med.


Fler kan vi väl bli? häng med nu, det brukar vara kul :)

:)
Håkan
 
Är det någon som har förslag på dag när vi ska träffas på Rådhusfiket nästa gång ?
Jag tror inte att vi hade skrivit in några flera tider ?
Jag lägger fram ett förslag:
Tisdagen den 14/12 kl 18.00 ?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.