Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skåningar hör upp!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ska vi vara sämre än 08:eek:rna :)

Det lät ju kul att dom skulle träffas en dag! Men eftersom det är långt till Stockholm så borde det ju gå att fixa någon träff här nere i skåne regionen! Någon som är sugen på lite IRL?

Ideer, tankar, synpunkter?
 
Lund ligger väl centralt och bra. :) Dessutom är det inga problem att komma hit kollektivt eller med bil.
 
puppetm skrev:
Jag håller med dig örgen Lund är bra ;)

örgen?? Passa dig, känner jag inte dig från LKAB? :)

Ska vi vänta in några fler åsikter innan vi bestämmer något eller ska köra över resten? Jag är proletär så kvällar och helger passar mig bäst.
 
Är det du Jörgen? ;)
Coolt vad gör du nu förtiden?
Vi väntar nån vecka ;) eller så så vi får lite mer folk tycker jag
 
necromancer skrev:
Jag håller med, vi väntar en vecka så vi får med lite mer folk. Men om vi väljer Lund, vad kan ni tänka er att göra där? Några ideer?

Dricka pilsner? Nja, jag vet inte... det finns en utsällning om ''Skånska fotografer födda efter 1970'' på Kulturen men det är kanske för seriöst.
 
Jo det hade varit kul...beror lite på datum..jobbar tyvärr på helgerna och då är ni andra förmodligen lediga....
 
Vidare utveckling

Visst kan vi träffas, men varför inte göra en "Glamourträff" i Skåne så vi kan visa 08-indianerna hur skoj vi Skåningar kan ha det ?

Dvs, jag hyr lokal, tar med några Glamour/nakenmodeller och så jobbar vi tillsammans och utbytar idee´r.

För er som vill läsa mer om "Glamourfotografering":

http://www.glamourguiden.com

På min sida www.modell.just.nu finner ni några
av modellerna som vi kan jobba med.

Vi delar rättvist på lokalhyran och modellkostnad.
Vi tar alla med utrustning och så lånar vi av varandra.
Tar med några av mina blixtar någon annan kan säkert bidra med andra saker.

Vad säger nì ???

Ge mig respons !!!!!
 
Re: Vidare utveckling

kermodei skrev:
Visst kan vi träffas, men varför inte göra en "Glamourträff" i Skåne så vi kan visa 08-indianerna hur skoj vi Skåningar kan ha det ?

Dvs, jag hyr lokal, tar med några Glamour/nakenmodeller och så jobbar vi tillsammans och utbytar idee´r.

För er som vill läsa mer om "Glamourfotografering":

http://www.glamourguiden.com

På min sida www.modell.just.nu finner ni några
av modellerna som vi kan jobba med.

Vi delar rättvist på lokalhyran och modellkostnad.
Vi tar alla med utrustning och så lånar vi av varandra.
Tar med några av mina blixtar någon annan kan säkert bidra med andra saker.

Vad säger nì ???

Ge mig respons !!!!!


ingeting för mig... men hyra lokal. utbyta ideer. ha med blixtar.. fotograferao öva på varandra låter bättre..
 
Re: Vidare utveckling

kermodei skrev:
Visst kan vi träffas, men varför inte göra en "Glamourträff" i Skåne så vi kan visa 08-indianerna hur skoj vi Skåningar kan ha det ?

Dvs, jag hyr lokal, tar med några Glamour/nakenmodeller och så jobbar vi tillsammans och utbytar idee´r.

För er som vill läsa mer om "Glamourfotografering":

http://www.glamourguiden.com

På min sida www.modell.just.nu finner ni några
av modellerna som vi kan jobba med.

Vi delar rättvist på lokalhyran och modellkostnad.
Vi tar alla med utrustning och så lånar vi av varandra.
Tar med några av mina blixtar någon annan kan säkert bidra med andra saker.

Vad säger nì ???

Ge mig respons !!!!!


*hehehehe* DÅ skulle JAG få VÄLDIGA problem hemma!

Men det var en kul ide om vi glömmer det nakna...

Patrik *Not whipped, only choosing my battles* Falk
 
Jag tycker att det låter roligt. Jag är har lite svårt att ha folk i närheten av mig när jag fotograferar (visst är jag fånig) så jag behöver all träning jag kan få. Får jag lov att säga att glamour hade varit en utmaning? :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.