Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sigmaobjektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle48

Ny medlem
Råkade tappa min Nikon 300 med ett Sigma 28-105 på, varvid två av bajonettlåsningarna gick av. Någon som vet var jag kan köpa en sådan aluminiumring eller har ett trasigt Sigmaobjektiv att sälja?. Pratade med Tura men de var inte intresserade.
Karl-Arne

Jag skulle föreslå att du köper ett helt exemplar istället om du fortsatt vill ha just ett sådant objektiv. Dessa objektiv är ju inte värda mer än några hundralappar. Risken är att något mer hänt inne i objektivet om du har tappat det.

Jag vet att det inte är världens bästa objektiv, men jag har det mest som reserv om något av mina andra skulle fallera och eftersom jag testat det genom att hålla fast det med handen och det är OK tycker jag att några 10:eek:r för en ring skulle vara OK om jag hittade någon.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar