Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

sida för beskrivning av filter?

Produkter
(logga in för att koppla)

punchline82

Aktiv medlem
finns det någon internetsida där man kan typ skriva in vad filtret heter sen kommer det en beskrivning på vad filtret gör?
har en del filter som jag skulle vilja veta vad och när man ska använda dessa.

finns det någon internetsida där man kan typ skriva in vad filtret heter sen kommer det en beskrivning på vad filtret gör?

Google gör precis detta. Förstår inte varför du nödvändigtvis vill ha något annat?

Alternativt kan du ju söka på filtertypen här i forumet så får du säkert upp en mängd bra information.

hur svårt kan de vara att fatta att jag inte letar efter google?????????????
är de så jävla svårt att låta bli att följa strömmen eller??????
tror du jag ä'r så efterbliven att jag missat google?????
då hade jag skrivit de i tråden...SSSUUUCCCKKK!!!

Skippa attityden. Detta är ett forum där folk med intresse hjälper varann och diskuterar, inte en kundservice där man får skräddarsydda svar direkt för att man inte orkar leta själv.

Eftersom du inte vill använda google så får du väl söka via några andra söktjänster, t.ex.

http://se.yahoo.com/
http://www.bing.com/
http://www.altavista.com/

För jag antar att du förstod att förslaget var att söka mha av söktjänsten google och inte att google var ett filterfabrikat, eller?

Hittar du inte på söktjänsterna så kan det ju vara ide att skriva av vad som står på filtren och posta beteckningarna här i denna tråd så kanske det finns någon som känner igen den och kan hjälpa dig vidare.

vadå orkar?
hur fan orkar du igentligen??

Har du hunnit testa de olika länkarna och sökmotorerna?

Vill du skräddarsytt svar så postar du det specifika filtret här o frågar, Ex Vad gör ett Canon PL-C52 Cirkulärt pol-filter Drop-in?
Så lär du få ett mer konkret svar utan att du behöver söka i mainstream sökmotorer som fungerar.

/Stefan

Har du hunnit testa de olika länkarna och sökmotorerna?

Vill du skräddarsytt svar så postar du det specifika filtret här o frågar, Ex Vad gör ett Canon PL-C52 Cirkulärt pol-filter Drop-in?
Så lär du få ett mer konkret svar utan att du behöver söka i mainstream sökmotorer som fungerar.

/Stefan

skit samma ni kan döda tråden.
ingen ide att fråga efter en speciell hemsida bara för filter när ingen verkar fatta ett skit vad jag igentligen beskrev. so kill the shit

skit samma ni kan döda tråden.
ingen ide att fråga efter en speciell hemsida bara för filter när ingen verkar fatta ett skit vad jag igentligen beskrev. so kill the shit

hehe ... ja det hjälper ju att du verkligen anstränger dig med att försöka förklara ;-)

Blev dock lite nyfiken på vad du kan vara ute efter och googlade fram en sida om enbart fotofilter. Är det något sådant du är ute efter?

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto