Aerobat
Ny medlem
Hej,
Fick nyligen problem med ett av mina favoritobjektiv, XF90.
Ringde Fuji support och fick instruktioner att skicka in objektivet till Fujis foto serviceverkstad.
Skickade in det, men nu verkar det ha blivit liggande i Varberg och ingen hämtar ut det.
Går man in på servicen och försöker spåra finns ett telefonnummer som inte är i bruk.
Ringde supporten igen och fick ett mobilnummer till någon som inte svarar och inte ringer tillbaka.
Vad är detta för något??? Känns extremt oseriöst.
Någon annan som råkat ut för liknande och har tips?
Vill Fuji att seriösa fotografer ska använda deras grejor måste man för h-vete ha seriös service!!!
Hjälp tack!
Mvh Ulf S
Fick nyligen problem med ett av mina favoritobjektiv, XF90.
Ringde Fuji support och fick instruktioner att skicka in objektivet till Fujis foto serviceverkstad.
Skickade in det, men nu verkar det ha blivit liggande i Varberg och ingen hämtar ut det.
Går man in på servicen och försöker spåra finns ett telefonnummer som inte är i bruk.
Ringde supporten igen och fick ett mobilnummer till någon som inte svarar och inte ringer tillbaka.
Vad är detta för något??? Känns extremt oseriöst.
Någon annan som råkat ut för liknande och har tips?
Vill Fuji att seriösa fotografer ska använda deras grejor måste man för h-vete ha seriös service!!!
Hjälp tack!
Mvh Ulf S