Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sergelfoto i stockgholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Odjuret

Aktiv medlem
Dom ska stänga för ombyggnad och ska sälja yt allt dom har i lager, så det är ganska billigt. Två veckor kvar sa dom i butiken n'r jag var där inne idag.

Tänkte tipsa om det bara, kolla deras rea-priser, det är faktiskt ganska billigt.

/ Ola
 
9:30 - 18 om jag inte minns fel.

De hade ett Canon 20-35L 2.8 för 5000 och lite annat när jag var förbi.
 
Hmm, jag som tänkte köpa 67mm filter - kanske ska kolla deras priser i morgon. Var exakt
ligger butiken?
 
"Sergel Foto - Digitalkameror
Dessa priser är uppdaterade 040211, de gäller så länge lagret räcker, längst till 040231 "

Hemsidan var då iallafall färdig för renovering :)
 
Hmmm... de har ett "gammalt" kolfiberstativ där som jag sneglat på länge, kanske borde jag gå in o bjuda en tia... det var vad de bjöd för min två månader gamla blixt 3600 HS(D) när jag tänkte byta upp mej en gång... (de tog 2.995:- för den då)
 
Efter en framgångsrik flygtur till huvudstan, så lämnade man El Stockholmo med två prylar..

En Volvo V40 -97, fullutrustad och ett Velbon Carmagne 630 Kolfiber för 2000:-.. Scandinavian tar 2995:- :D
 
Det var det nog, faktiskt! Det låg väl närmare 4000 innan, eller? Men du har nog mer nytta av det än jag. Jag har ju AS ;-)

Mer imponerad är jag av hur du fick med dej V40´n som handbagage!?
 
Intressant, jag ska in till sergelfoto imorgon, om nån vill hänga på så mejla mig, vi kan ju ta en fotorunda på en gång.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.