ANNONS
Annons

Senaste som tittat på din profil:

Produkter
(logga in för att koppla)
En utmärkt funktion som jag inte upplever som integritetskränkande. Det finns ju alltid ett val om du vill smygtitta på bilder (ja "tuttar" eller "snoppar" till exempel) - logga inte in!

Inbillar mig att i och med att man loggar in, så tänker man "göra" något; kommentera bilder, lägga upp bilder, radera bilder, diskutera i forum etc.

Nyheten är en bra communityfunktion som jag gillar!

Tycker precis som Jim här faktiskt. Det är okej med att man kan se vilka som har tagit sig en titt på ens profil. Det tror jag precis som många andra kommer att öka interaktionen. Iallafall blev jag nyfiken på medlemmar som varit inne och tagit sig en titt på min profil.

Funktionen skulle också fungera på enskilda album som man har upplagda. Däremot tycker jag INTE att det ska vara "bevakning" på enstaka bilder. Det är för detaljerat och känns som direkt övervakning av medlemmar. Det förstår jag inte syftet med.

Mvh
Jonas

Men det är väl ingen bevakning på enstaka bilder? Är det inte bara att man kan se att personerna tittat på NÅN av ens bilder?

Så om jag har en tuttbild och en blombild uppe, då kan ni lugnt gå in och titta på tuttarna och sen skriva "vilken fin blomma" under blomman! ;-) Nä, jag skojar bara, men jag ville poängtera att ingen vet vilka bilder man tittat på. (Om jag förstått det rätt förstås).

Ps. Nu funkar det förresten, det jag skrev i mitt senaste inlägg om att det inte stod antalet tittare.

Eh, alltså, bara så att ni vet
- jag har *aldrig* tittat på någon lättklädd bild!

Kul funktion, bra initiativ!

-helt-ärlig Wettergren

(Jäklar, man ska alltså inte logga in då? Smaaart. )

:)

Senast ändrad:
Jaha..men då är det ju lugnt tycker jag. Det är inte en helt nödvändig funktion, men dock en funktion som är intressant och lite småkul.

Mvh
Jonas

Det är nu möjligt att stänga av så man inte lämnar sådana här spår efter sig. På sidan för inställningar (via Din Sida) kan man nu välja att vara Doldis. Då loggas ej ens egna tittar, man är inte med på listan över inloggade medlemmar eller syns som aktiv i forumen, ej heller syns "Senast inne"-tiden. Som Doldis ser man naturligt nog inte heller andras tittar på ens bilder eller profil; lika för lika. Det är bara spår man medvetet lämnar som syns för andra, tex kommentarer.

Notera att Fotosidan ändå loggar en hel del aktiviteter på sajten (det gör alla sajter!), men dessa loggar är bara för internt bruk. Vi använder informationen i sällsynta fall för att spåra missbruk, fejkade personer, röstfusk och dylika tråkigheter.

Försvinner länkning?

De som har valt att vara doldisar - försvinner deras länkning på deras namn i forumet?

Maxell och zimzalabim har inga länkar på sina namn och jag undrar om det har med detta att göra eller något annat?

Det verkar vara så ja. Nå, är man doldis så är man :)

Nä så var det inte tänkt, nu är det fixat.

skulle bara vilja säga att jag tycker att det här är ett väldigt bra sätt att finna bra bilder som man inte hittat tidigare.dessutom kanske man lyckas locka folk till ens egna bilder också och det är ju inte fel.
måste säga att helt förtjust var jag inte först över att man lämnade spår. men jag har redan nu hittat till många bilder som jag inte sett förut.

sketabra! det här rörde om i grytan tycker jag

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar