Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Senaste Kamera & Bild
- Trådstartare xavslut
- Start datum
Liax
Aktiv medlem
Det är väl bara att foga sig till hyllningskören. Har visserligen inte läst det senaste numret men har ju märkt hur tidningen bara blivit bättre och bättre för varje gång.
Är annars rätt kräsen när det gäller fototidningar, men Kamera & Bild har tack vare Göran och Magnus hittat en mycket trevlig form. Så jag köper mer eller mindre varje nummer.
/Joakim
Är annars rätt kräsen när det gäller fototidningar, men Kamera & Bild har tack vare Göran och Magnus hittat en mycket trevlig form. Så jag köper mer eller mindre varje nummer.
/Joakim
KGS
Aktiv medlem
Jag uppskattar särskilt den tecknade versionen av Göran... Jag läser oftast tidningen på "ett visst ställe" o då känns det bättre att inte bli stirrad på av Göran det första man blir när man slår upp tidningen... Men jag rodnade lite när jag såg Cristels klara blick...
Kritik! Hur kan man stoppa serien om milstolpar i digitalkamerautvecklingen!? Med Nikon D1 kan man väl inte ha nått till den sista milstolpen va!?
Kritik! Hur kan man stoppa serien om milstolpar i digitalkamerautvecklingen!? Med Nikon D1 kan man väl inte ha nått till den sista milstolpen va!?
Greve Nickon
Aktiv medlem
Söderlund skrev:
Verkar som om man får börja prenumerera på denna tidning.
/N
Ja det verkar inte bättre. Har hitils haft FOTO men den blir, tyvärr, sämre och sämre, med vissa undantag.
Tackar!
Men ni får klara er utan mina artiklar ett tag... Jag är pappaledig från och med igår då min gulsklimp Ossian kom till världen.
/pappa Magnus
Men ni får klara er utan mina artiklar ett tag... Jag är pappaledig från och med igår då min gulsklimp Ossian kom till världen.
/pappa Magnus
.Z.
Aktiv medlem
froderberg skrev:
Tackar!
/pappa Magnus
Grattis Magnus!
Kan tänka mig en hel del underbara barnbilder här nu framöver
Härliga namn ni ger ungarna nu för tiden, så härligt att se gamla namn återuppstå... Inget nytt i & för sig men alltid lika uppfriskande.
//Larsa. Vars barn heter Marcus, Kim & Marika...
Ni får säga till om det blir för många bilder på Bror Ossian Mattheus. (Samma initialer som far, farfarsfar och farfarsfars far osv.)
Jag kan förresten utlova ännu fler förbättringar i tidningen framöver. Vi jobbar med en massa nya grejor... *hemlighetsfull*
Jag kan förresten utlova ännu fler förbättringar i tidningen framöver. Vi jobbar med en massa nya grejor... *hemlighetsfull*
.Z.
Aktiv medlem
froderberg skrev:
Ni får säga till om det blir för många bilder på Bror Ossian Mattheus.
Bror heter jag också! Efter farfar.
Bra bilder kan det aldrig bli för mycket av oberoende av vad dom föreställer...
//Larsa
cowboy
Aktiv medlem
Nu blir det inte fler lösnummer.
Ja, Kamera & Bild blir bättre och bättre, tecknade en prenumeration i förmiddags - jag har inte prenumererat på någon fototidning sedan 70-talet.
Ska också skicka in en bild till Kamera & Bild Grand Prix 2006, har aldrig ställt upp i en fototävling tidigare.
Och Magnus: grattis till sonen!
Ja, Kamera & Bild blir bättre och bättre, tecknade en prenumeration i förmiddags - jag har inte prenumererat på någon fototidning sedan 70-talet.
Ska också skicka in en bild till Kamera & Bild Grand Prix 2006, har aldrig ställt upp i en fototävling tidigare.
Och Magnus: grattis till sonen!
Lasse H
Aktiv medlem
Får väl passa på att tacka för gratisnumret av Kamera o Bild som damp ner i brevlådan för en tid sedan.
Lustigt nog hade jag länge gått och funderat på hur Coops grönsaksreklam hade kommit till rent tekniskt alltså.
Givetvis fanns förklaringen i tidningen.
*Kanske borde man bli prenumerant*
Lustigt nog hade jag länge gått och funderat på hur Coops grönsaksreklam hade kommit till rent tekniskt alltså.
Givetvis fanns förklaringen i tidningen.
*Kanske borde man bli prenumerant*
Estethia
Aktiv medlem
lol!HDFS) (KGS skrev:
Men jag rodnade lite när jag såg Cristels klara blick...
Estethia
Aktiv medlem
wow!! grattiskram till hela familjen!!! Dfroderberg skrev:
Tackar!
/pappa Magnus