Annons

Senaste händelser - vad händer?

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

nonno

Aktiv medlem
På senare tid har jag börjat att få "händelser" på "Min sida" och e-mail om alla inlägg i bloggar som skrivs efter att jag själv gjort ett inlägg. Ska det verkligen behöva vara så?

Tidigare blev det en händelse på "Min sida" och en avisering per e-mail bara om jag fick ett svar på mitt inlägg från bloggaren. Det är ett system som jag gillar mycket bättre.

Jag vill inte ha en lång rad av händelser på Min sida som i de flesta fall inte alls berör eller avser mig.

Går det att "skruva" tillbaka detta på något sätt? Jag har inte gjort några som helst ändringar under Bevakningar, där finns inte ens någon post att kryssa i som handlar om alternativ för bloggar.
/Nonno
 
Den ändringen gjordes i slutet av augusti förra året
http://www.fotosidan.se/cldoc/fler-handelser-i-handelselistan.htm

Du kan använda "Begränsa hämdelselistan", länk dit ligger alldeles ovanför den
http://www.fotosidan.se/member/agents/logsettings.htm

Jag har inte inte tidigare fått händelser som avser inlägg i bloggar, men nu får jag det helt plötsligt fastän jag inga ändringar gjort.

Jag har valt att dölja:
Kommentarer från fotografen/författaren, på bilder/texter du själv kommenterat
Svar från fotografen/författaren till andra, på bilder/texter du själv kommenterat
Kommentarer från andra, på bilder/texter du själv kommentera

Var hittar jag motsvarande för bloggar?
/Nonno
 
Jag har inte inte tidigare fått händelser som avser inlägg i bloggar, men nu får jag det helt plötsligt fastän jag inga ändringar gjort.

Jag har valt att dölja:
Kommentarer från fotografen/författaren, på bilder/texter du själv kommenterat
Svar från fotografen/författaren till andra, på bilder/texter du själv kommenterat
Kommentarer från andra, på bilder/texter du själv kommentera

Var hittar jag motsvarande för bloggar?
/Nonno

Det täcks in av "texter". Men det är möjligt att vår nya funktion att alla kan besvara kommentarer stökat till det. Kan du ge mig ett exempel på ett sådant inlägg du fick upp på listan, vad står det? Om du vill kan du maila mig det (via Kontakta medlem-funktionen) om du inte vill skriva här.
 
Det täcks in av "texter". Men det är möjligt att vår nya funktion att alla kan besvara kommentarer stökat till det. Kan du ge mig ett exempel på ett sådant inlägg du fick upp på listan, vad står det? Om du vill kan du maila mig det (via Kontakta medlem-funktionen) om du inte vill skriva här.

Ingen fara, här kommer ett exempel på vad som dyker upp i min "Senaste händelser" numera:

"2011-02-13 17:56
Magnus Fröderberg har svarat på en kommentar till texten Alla som har en kamera, är de allihop fotografer?:

Klart att du är författare i den stund du författar en bok och du är fotograf när du fotograferar. ..."


Magnus F skrev ett inlägg i samma blogg en stund efter mig. Det är inte första gången under den senaste tiden som jag får liknande "händelser" i "Senaste händelser".
/Nonno
 
Och nu dyker Magnus F upp igen bland mina händelser:

"2011-02-13 19:49
Magnus Fröderberg har svarat på en kommentar till texten Alla som har en kamera, är de allihop fotografer?:

Är min moster som tar en rulle om året också fotograf året om eller bara när hon fotograferar"

/Nonno
 
Tack för info,
det var som jag trodde de nya "besvarad kommentar" som inte filtrerades som de skulle. Fixat nu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.