Annons

Semesterfototgrafering

Produkter
(logga in för att koppla)
Det finns en möjlighet till. Ta med en minneskortläsare på semestern och dess installationsprogram. Uppsök Internetcafé, bibliotek, campingvärd el dyl och fråga om du får installera kortläsaren i deras dator. Ladda sedan ner bilderna till datorn och sänd dem per e-post till din egen adress (har du begränsad storlek på e-postlådan kan det dock bli problem). Kanske kan detta vara en lösning men ute i vildmarken går det naturligtvis inte.

Det finns internetkafer som tillåter att man kopplar in sin kamera till deras datorer och bränner in sina bilder på cd oxå.

Ja jag ska inte på någon storslagen safari utan bara runt lite i våra södraste delar av landet.
Har aldrig varit där så det blir nog en del fotograferande.

redrosie skrev:
Ja jag ska inte på någon storslagen safari utan bara runt lite i våra södraste delar av landet.
Har aldrig varit där så det blir nog en del fotograferande.

Du är välkommen hem till mig i Helsingborg för att bränna ner dina alster på skiva :)

Jag köpte en USB ansluten CD brännare för runt 1700 inkl frakt etc. Har man en sådan och får koppla in den hos "någon" är problemet löst.

Jeppe skrev:
Du är välkommen hem till mig i Helsingborg för att bränna ner dina alster på skiva :)
Man skulle kanske sätta upp en lista över folk som är bereda att låta andra komma hem och bränna en CD eller ett par? Är det någon som får slut på minne i Uppsala och jag är hemma så...

Tjänster och gentjänster :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar