Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Segt, sidorna fortsätter ladda.
- Trådstartare lotelo
- Start datum
lotelo
Aktiv medlem
Jag har menyerna avstängda. Sidan laddar fast sedan fortsätter den söka. Ibland laddar den halvt och börjar sedan ladda om. Detta händer bara på fotosidan och som sagt bara i Explorer 5.2. Det med menyerna i vissa andra browsers är inte lokalt, det har jag upplevt på andra datorer också b l a med Safari och opera. Om problemet med IE är lokalt vet jag inte förstås men jag tycker det är rätt knepigt att det bara händer på fotosidan.
och så går det inte att logga ut i safari heller fast det är ju en betaversion förstås. Laddade ner netscape igen som funkar utan problem.
och så går det inte att logga ut i safari heller fast det är ju en betaversion förstås. Laddade ner netscape igen som funkar utan problem.
Senast ändrad:
lotelo
Aktiv medlem
Fel i Netscape också
Anledningen att jag påpekade problemet var att jag trodde ni var intresserade av sånt som upplevs som problem med sidan och för att kanske få lite hjälpande råd om felet nu var lokalt.
Faktum är i alla fall att det finns en liten "defekt" även i Netscape 7.02 och det är att höger samt nedre kant saknas i alla formulärfält för text. T e x vid fältet kommentera bild, i ändra din profil, inlägg i forum och sånt. Inte för att det är något problem egentligen men kanske ni ville veta i alla fall?
elmfeldt skrev:
Isåfall verkar det ju vara ett lokalt problem.
Anledningen att jag påpekade problemet var att jag trodde ni var intresserade av sånt som upplevs som problem med sidan och för att kanske få lite hjälpande råd om felet nu var lokalt.
Faktum är i alla fall att det finns en liten "defekt" även i Netscape 7.02 och det är att höger samt nedre kant saknas i alla formulärfält för text. T e x vid fältet kommentera bild, i ändra din profil, inlägg i forum och sånt. Inte för att det är något problem egentligen men kanske ni ville veta i alla fall?
Vi är självklart intresserade att stöjda så många webbläsare som möjligt. Jag tror att vi stödjer det mesta men ibland så funkar det inte.
Du började med att skriva att fotosidan var seg de senaste dagarna, vilket skulle tyda på centralt problem. Därav mitt svar.
Vi stödjer av naturliga skäl inte betaversioner. Vill du testa safari mer, så ladda ner den versionen där du kan ange att Safari skall agera som en annan webbläsare. Ange då IE.
Mitt tips ang IE5 är helt enklelt att uppgradera.
Ang NS7 så låter detta som ett CSS problem som vi får ta och kolla på.
Du började med att skriva att fotosidan var seg de senaste dagarna, vilket skulle tyda på centralt problem. Därav mitt svar.
Vi stödjer av naturliga skäl inte betaversioner. Vill du testa safari mer, så ladda ner den versionen där du kan ange att Safari skall agera som en annan webbläsare. Ange då IE.
Mitt tips ang IE5 är helt enklelt att uppgradera.
Ang NS7 så låter detta som ett CSS problem som vi får ta och kolla på.
lotelo
Aktiv medlem
osså nämnde jag ju Opera..
Jag nämnde ju Opera förut också och där är problemen annorlunda. Kanske ni känner till dem redan? Menyerna går inte att få upp alls, det går inte att skriva inlägg överhuvudtaget och utseendet är inte heller som det ska eftersom knapparna förvrängs. Detta i version6.
Jag nämnde ju Opera förut också och där är problemen annorlunda. Kanske ni känner till dem redan? Menyerna går inte att få upp alls, det går inte att skriva inlägg överhuvudtaget och utseendet är inte heller som det ska eftersom knapparna förvrängs. Detta i version6.
Operas stöd för Javascript och dylikt är ganska begränsat, det verkar inte vara mycket dynamiskt som funkar med den alls tyvärr. Har du kollat på Mozilla? Jag har aldrig testat den på mac, men jag använder den alltid på linux och det börjar bli en riktigt, riktigt bra webbläsare.
lotelo
Aktiv medlem
bara en pyttebugg i Mozilla..
För det går inte att logga ut i Mozilla 1.4 heller. Bara om man väljer bort automatinloggning fast det behöver man väl inte välja bort i andra browsers? En baggis egentligen men lite irriterande ändå, då vi ibland är två medlemmar på samma dator.
För det går inte att logga ut i Mozilla 1.4 heller. Bara om man väljer bort automatinloggning fast det behöver man väl inte välja bort i andra browsers? En baggis egentligen men lite irriterande ändå, då vi ibland är två medlemmar på samma dator.
hasse lundberg
Aktiv medlem
Ang. utloggad
Har märkt att när jag loggar ut så blir jag utloggad och status visar rätt på sidan uppe till höger.
Men i min profil, din fotosida så loggade jag in senast 19 Mars, vilket är fel.
Har märkt att när jag loggar ut så blir jag utloggad och status visar rätt på sidan uppe till höger.
Men i min profil, din fotosida så loggade jag in senast 19 Mars, vilket är fel.