Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Scanner
- Trådstartare Majkol
- Start datum
(Denna tråd borde flyttas från Canon-forumet)
Minolta har en billig modell som är bra om du inte vill lägga ut mer pengar än absolut nödvändigt.
Nikon har en trevlig och spillrans ny modell som heter LS-50 som är riktigt bra. Kostar cirka 5000.
Minolta har en billig modell som är bra om du inte vill lägga ut mer pengar än absolut nödvändigt.
Nikon har en trevlig och spillrans ny modell som heter LS-50 som är riktigt bra. Kostar cirka 5000.
Fredrikpersson
Aktiv medlem
När vi ändå är inne på filmskannrar och sv/v; Är det någon som har erfarenhet av Minoltas Dimage 5400 och sv/v negativ?
Hälsningar
Fredrik
Hälsningar
Fredrik
Finland
Aktiv medlem
Så en annons på om det var SFF eller PFK´s hemsidan, negscanner POLAROID 35:a för hyfsat lågt pris.Majkol skrev:
Funderar på att skaffa en neg.scanner men är osäker på vad jag ska köpa hoppas på hjälp härifrån.
Har i första hand tänkt scanna s/v 35mm neg.
Mvh.Majkol
En bra o vettig scanner om man inte vill ha det värsta, bra nybörjarscanner
Ilkka
Re: Re: Scanner
Jag har också en sån att sälja billigt, en Polaroid Sprintscan 35 plus..Nästan inte använd med lådor och allt till. Kostade över 20 000 ny...
Finland skrev:
Så en annons på om det var SFF eller PFK´s hemsidan, negscanner POLAROID 35:a för hyfsat lågt pris.
En bra o vettig scanner om man inte vill ha det värsta, bra nybörjarscanner
Ilkka
Jag har också en sån att sälja billigt, en Polaroid Sprintscan 35 plus..Nästan inte använd med lådor och allt till. Kostade över 20 000 ny...