Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sardinien

Produkter
(logga in för att koppla)

thompan

Aktiv medlem
Till er som varit på Sardinen, och er andra också för de delen.
Har ni några bra fototips på detta resmål.
Jag tänkte nämligen åka dit nästa månad.
finns en fina stränder har jag sett, gamla stadsdelar. men har ni något mer specifikt.

mvh Thomas

Vet inte om du sett mina tre senaste blogginlägg, men de är från Sardinien.
Mer specifikt, är en marknad som är i Alghero varje onsdag, kläder, mat, smycken.... Ett läge för gatufoto. Kvällslivet är Rikligt, även det läge för foto... Vacker och varierande natur om man hyr bil och vill plåta landskap. Mvh, /Peter-L

Tack för ditt svar
Jag hade missat det, men det ser ju trevligt ut!
Finns det andra utflyktsmål än den fina stranden och staden aghero?

Jag var där för en månad sen. Hade kollat ut en hel del Sardinien-bilder/platser på flickr innan jag åkte. Pga småbarn fick jag dock tyvärr inte möjlighet till några längre utflykter. Om du är i Alghero-området så kan jag tipsa om grottan Grotta di Nettuno utan att själv varit där. Att döma av andra av mina medresenärers mobil-bilder så är både vägen dit (drygt 600 trappsteg längs bergvägg) och grottan mäktig.
(F.ö. bodde vi i Stintino, trevligt men inte så jättemycket att fota.)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar