Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sandsäck eller annan barlast
- Trådstartare Drogen
- Start datum
Kurbitz
Aktiv medlem
krilleflyers
Aktiv medlem
Sy en egen säck i tex nylon eller annat lämpligt tyg. Hur lätt som helst och billigt. Annars kan man göra en sandsäck av innerslang till däck och stänga av med buntband.
themajk
Aktiv medlem
Sy en egen säck i tex nylon eller annat lämpligt tyg. Hur lätt som helst och billigt. Annars kan man göra en sandsäck av innerslang till däck och stänga av med buntband.
This, "svärmor" gjorde fyra stycken för typ 200:- nylontyg och lite öglor och grejer, funkar perfekt.
Kustbo
Aktiv medlem
Kanske något liknande http://www.clasohlson.com/se/Förvaringspåse-Asaklitt/Pr348303000 billigt och sand kan Du ju skaffa gratis på massor med ställen, se bara till att den är helt torr innan Du fyller påsarna annars finns risk för problem.
Nebrer
Aktiv medlem
Varför skall dom se shyssta ut? Alla begriper vär vad dom är till för? Funktion?Det borde finnas billigare alternativ som ändå ser lite shyssta ut.
Rickard
floodland
Medlem
http://www.ebay.com/itm/290765970655?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Bra pris och fungerar jättebra.
Bra pris och fungerar jättebra.
Helmetrock
Aktiv medlem
För att något som ser bra ut alltid är trevligare än något som inte gör det om de funkar lika bra?Varför skall dom se shyssta ut? Alla begriper vär vad dom är till för? Funktion?
Rickard
Candersson
Aktiv medlem
Har du 30 minuter över?
Köp ett par bärkassar på ICA Maxi, den där typen av nylon som är avsedd att återanvändas... De kostar 15:-/st
Klipp av handtagen (som är gjorda av vävd nylon).
Ta fram symaskinen.
Sy två vertikala sömmar med ca 3 cm mellanrum i mitten av påsen, så att den delas i två lika halvor.
Ta en av de tidigare avklippta handtagen och sy fast i remsan i mitten.
Fyll halvorna med lämplig mängd sand och sy ihop.
Och vips - så har du en stadig sandsäck med handtag som dessutom tål fukt... Vädertätad kanske man kan säga!
Köp ett par bärkassar på ICA Maxi, den där typen av nylon som är avsedd att återanvändas... De kostar 15:-/st
Klipp av handtagen (som är gjorda av vävd nylon).
Ta fram symaskinen.
Sy två vertikala sömmar med ca 3 cm mellanrum i mitten av påsen, så att den delas i två lika halvor.
Ta en av de tidigare avklippta handtagen och sy fast i remsan i mitten.
Fyll halvorna med lämplig mängd sand och sy ihop.
Och vips - så har du en stadig sandsäck med handtag som dessutom tål fukt... Vädertätad kanske man kan säga!
Drogen
Aktiv medlem
För att något som ser bra ut alltid är trevligare än något som inte gör det om de funkar lika bra?
Lite så är det nog. Jag ska ha en uppställning där ca 150 pers fotograferas under ett par kvällar. Mycket folk i rörelse och bl.a en tung softbox på ett högt stativ. Visst är bra bilder det viktigaste men jag tror nog att även ett proffsigt intryck kan påverka en och annan till ev. framtida jobb.
Candersson
Aktiv medlem
Men då saken redan avgjord. Slanta upp 500:-/st så ser det mer proffsigt ut
Nebrer
Aktiv medlem
Japp så får det bliMen då saken redan avgjord. Slanta upp 500:-/st så ser det mer proffsigt ut
Drogen
Aktiv medlem
Men då saken redan avgjord. Slanta upp 500:-/st så ser det mer proffsigt ut
Varför det när Kurbitz och Floodland har kommit med bra tips på hur jag kan fixa det för under 200.-? Tackar för det!
Candersson
Aktiv medlem
^^ OK, där fick jag för jag inte kollade inte länkarna...
Bra tips!
Bra tips!