Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Samsung 55-200 äntligen i lager
- Trådstartare tarsson
- Start datum
snysop
Aktiv medlem
Idag var det helt underbart att komma hem! På utlämningsstället väntade ett paket med mitt 50-200!
Himla litet och smidigt! Mitt förra Pentax zoom-objektiv (som jag inte minns beteckningen på) var bra mycket större och rangligare.
I paketet låg också Dörr (Soligor) blixten!
Och inte nog med det! I brevlådan väntade ett paket från "ebay" med lite iPod-godis till min nya Nano 3rd gen!
Och om inte det vore nog så har 2-åriga dottern haft en kanondag på dagis idag! ÄNTLIGEN! Efter 3-4 månaders strul och ledsamhet så har hon äntligen funnit sig till rätta på dagis!
*LYCKA*
Himla litet och smidigt! Mitt förra Pentax zoom-objektiv (som jag inte minns beteckningen på) var bra mycket större och rangligare.
I paketet låg också Dörr (Soligor) blixten!
Och inte nog med det! I brevlådan väntade ett paket från "ebay" med lite iPod-godis till min nya Nano 3rd gen!
Och om inte det vore nog så har 2-åriga dottern haft en kanondag på dagis idag! ÄNTLIGEN! Efter 3-4 månaders strul och ledsamhet så har hon äntligen funnit sig till rätta på dagis!
*LYCKA*
Sir Anselm
Aktiv medlem
snysop skrev:
Idag var det helt underbart att komma hem! På utlämningsstället väntade ett paket med mitt 50-200!
Fick också mitt igår! Har inte hunnit testa det ordentligt ännu, får hoppas på bra tid, och väder, i helgen... Men objektivet var verkligen litet och smidigt!