ANNONS
Annons

Samsung 50-200 i butik igen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Veckan snart slut. Borde de inte fått något datum igen på Cyberphoto om de hade fått in dem den här veckan Eller pratar inte leverantör och butiker med varandra?

fringie skrev:
Enda irritationsmomentet är att de inte fått iväg paketen så man får vänta till nästa vecka.
Jahapp. Hur vet du det? Om de har dem i lager nu kanske de sitter och jobbar som i jultomtens verkstad och IRL-spammar den lokala postterminalen med paket?

Ja du kanske har rätt. Klockan var efter 16 och jag såg inte något om att det lämnat Cyberphoto på paketinfo. Men det är klart det kanske inte syns på en gång i systemet.

Just ja det, du har ju rätt i att vi antagligen inte får dem imorgon. Men det är i alla fall en arbetsdag imorgon, så de borde ju skicka dem då, och då får vi dem nog på måndag. Så tänkte jag.

Kanske hinner till imorgon, men det är ju en bit till Värmland. :)

2 aug kl 20:52 Umeå, Försändelsen har sorterats

Ja, det är helt klart närmare till Sundsvall. Men du har alltså fått kollinummer så du kan spåra ordern? Det kan inte jag göra.

Logga in på Cyberphoto, kolla orderstatus o där står kolli-id. Bara att klippa ut o klistra in på posten.se

Alltså inte fått något på mail, har du kollat på deras sida och loggat in så är det ju lite svårare.

Ooh så trevligt, tack! Jag trodde att jag skulle få mail när de skickade ut det.
Det står "skickad 2007-08-02" och att den sorterats i Umeå 20:15

Ja. Det senaste som hänt för mig är Umeå, men under status står det: "Transporteras". Men den ska ju sorteras ännu en gång innan den skickas ut till mitt utlämningsställe, så måndag är nog det mest troliga.

Vad bittert posten. Från torsdags till nu på måndag har de lyckats få det från Umeå till Örebro. Sedan ska de ha en dag till på sig att få det från Örebro till Kristinehamn.:-(

Förlåt posten för alla onda tankar jag hade. Ni tog bara lite längre tid på er än ni brukar. Dags för en cykeltur med familjen o köpa glass och hämta paket.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar