Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Saknade artiklar

Produkter
(logga in för att koppla)

GrAcK

Aktiv medlem
Var har artiklarna från Kamera & Bild tagit vägen? På denna sida står följande att läsa:
Här på Fotosidan kommer det att dyka upp högkvalitativa och intressanta artiklar från Kamera & Bild redaktionen. Första artikeln ligger länkad nedan, och sen kommer det att dyka upp en ny artikel per månad. Likaså kommer allt material som funnits i tidingens Fotosidan-sidor att publiceras här på Fotosidan.
Den artikeln publicerades i september, det borde därmed finnas 6-7 artiklar från KB på Fotosidan men jag kan bara hitta två:
Modet att förverkliga en dröm
Vågade vyer

Kommer det inga fler artiklar eller? Tycker det behövs fler sånna här på Fotosidan, jag tycker iaf väldigt mkt om att läsa dem.

/Viktor

I artikellistan här finns fem artiklar från K&B. Två av dem är också på startsidan.

Är alla de låsta artiklarna från KB? De två första artiklarna hade nämligen en logga till höger där det klart o tydligt stog att de varit publicerade i KB, vilket resten av de låsta saknar. Därför antog jag att de inte var därifrån.

/Viktor

Det kanske de inte är? Jag bara utgick från det, men jag prenumererar inte så jag vet inte.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar