Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Ja. Jag har läst på Bjørn Rørsletts sida samt mailat både honom och handlaren i Tyskland.
Jag har ändrat uppfattning Pontus
Opraktisk var väl också fel ord.
Tror hellre att det är det var det lätt oestetiska utseendet som jag instinktivt uppfattade som opraktiskt.
Leden ser ut att vara mycket enkel vilket är det mest positiva, enligt mig.
Det jag har läst och hört nu har övertygat mig.
Har också läst att folk (KRäsna folk) har använt sina Arcaleder lite eller inte alls efter att de inhandlat en Burzynski!
Jag tror att den leden är HElt rätt om man absolut vill ha kulled på ett Sachtler.
Just nu så ser jag på följande:
>Sachtler "ENG 2 CF HD" (black)
>Burzynski ball head
>Manfrotto MA 500 BALL
>NOVOFLEX Q-Base automatic quick release
>NOVOFLEX Q-plate
Priset totalt vill jag inte tänka på just nu men å andra sidan så glädjer det MIg att jag för en gångs skull inte har lust på det som är dyrast!!(vilket hade varit Sachtlers egna större videohuvuden!)
MVH Niclas,
Jag har ändrat uppfattning Pontus
Opraktisk var väl också fel ord.
Tror hellre att det är det var det lätt oestetiska utseendet som jag instinktivt uppfattade som opraktiskt.
Leden ser ut att vara mycket enkel vilket är det mest positiva, enligt mig.
Det jag har läst och hört nu har övertygat mig.
Har också läst att folk (KRäsna folk) har använt sina Arcaleder lite eller inte alls efter att de inhandlat en Burzynski!
Jag tror att den leden är HElt rätt om man absolut vill ha kulled på ett Sachtler.
Just nu så ser jag på följande:
>Sachtler "ENG 2 CF HD" (black)
>Burzynski ball head
>Manfrotto MA 500 BALL
>NOVOFLEX Q-Base automatic quick release
>NOVOFLEX Q-plate
Priset totalt vill jag inte tänka på just nu men å andra sidan så glädjer det MIg att jag för en gångs skull inte har lust på det som är dyrast!!(vilket hade varit Sachtlers egna större videohuvuden!)
MVH Niclas,