bjanha
Aktiv medlem
MaxZ skrev:
Precis! I "Unga fotografer" delen borde den passa alldeles utmärkt...
Å sen låser vi dörren där och kastar nyckeln
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MaxZ skrev:
Precis! I "Unga fotografer" delen borde den passa alldeles utmärkt...
hailstorm skrev:
Nu tar vi och sansar oss.
Ingen gammling på 50år skulle ha lust att plåta med mig som är 18. Inte pga ålder så mycket men kanske mest pga personlig mognad och min lilla i princip obefintliga livserfarenhet.
Så låt killen tycka sig behöva ett forum för ungdomar om han vill.
Ge F*N i att förlöjliga honom.
Trodde vi stod över sådant men ack ack.
jonasstensson skrev:
Ganska ironiskt, att alla som har gjort sig lustiga över Magnus fråga, har sin egen ålder utsatt i medlemsprofilen?
Kakelgasten skrev:
Vad är det som är det ironiska med att sätta ut sin ålder?
[Edit]
Visas inte åldern automatiskt förresten?
hailstorm skrev:
Ingen gammling på 50år skulle ha lust att plåta med mig som är 18. Inte pga ålder så mycket men kanske mest pga personlig mognad och min lilla i princip obefintliga livserfarenhet.
jonasstensson skrev:
Ganska ironiskt, att alla som har gjort sig lustiga över Magnus fråga, har sin egen ålder utsatt i medlemsprofilen?
Thule skrev:
Är det intressanta *varför* någon vill ha den funktionen? Nu vill han det, och kanske fler med honom. Om han föredrar att prata/umgås/fota med någon i en specifik ålder, kan han väl få göra det? Jösses...
MaxZ skrev:
Visst, jätteironiskt! Om man har totalt missat poängen, alltså...
Thule skrev:
Är det intressanta *varför* någon vill ha den funktionen? Nu vill han det, och kanske fler med honom. Om han föredrar att prata/umgås/fota med någon i en specifik ålder, kan han väl få göra det? Jösses...
chralm skrev:
Senast jag var på Svalbard delade jag hytt med en 82-åring. Vi hade det ganska trevligt och klarade av detta trots att det skiljer 48 mellan oss.
Så jag förstår inte riktigt ditt argument. är det möjligen såp att det är DU som inte vill umgås med de som är äldre?
pettersson skrev:
Åh, tack för tipset Janne, men när jag sedan försökte lägga till "programmera", "c++" eller "bsd" för att förfina och bättre matcha mina intressen blev det inte så många kvar.
Edit: Antar att jag får fortsätta beta av din lista.
chajo skrev:
int main(int argc, char *argv[]) {
printf("Coola (upptagna) brudar hackar C, C++ är för cry babies \n");
return(0);
}
PeterLj2 skrev:
Efter att sett vissa gamlingars inlägg så håller jag med Markus, inför funktionen. Jag ska börja hänga med enbart unga fotografer nu, de verkar ju onekligen mer mogna.
PeterLj2 skrev:
Efter att sett vissa gamlingars inlägg så håller jag med Markus, inför funktionen. Jag ska börja hänga med enbart unga fotografer nu, de verkar ju onekligen mer mogna.