Annons

Sökfunktion på annonsmarknaden

Produkter
(logga in för att koppla)

timofej

Aktiv medlem
Jag undrar om det bara är jag som inte får några träffar när jag söker på annonsmarknaden. Även mycket enkla sökningar med endast angiven kategori (”Objektiv och filter – Fasta objektiv”) ger inga träffar alls.

Dessutom är det rätt svårt att hitta sökfunktionen på annonsmarknaden. Den dyker upp först när man klickar sig fram till någon kategori.

Hur funkar det för andra?

Jag kan tänka mig att orsaken till uteblivna träffar är att folk inte lägger in annonser i underkategorier utan i det aktuella fallet "Objektiv och filter". Det är ju svårt att hitta något där det inte finns något...

clindh skrev:
Det finns en länk "Sök annonser" i rutan till höger
Jaha, ibland är man blind! :) Antagligen märker ögat inte rutor då är det oftast reklam som ligger i dem. Tack, Christer, nu vet jag var jag ska leta! :)

Stuge skrev:
Jag kan tänka mig att orsaken till uteblivna träffar är att folk inte lägger in annonser i underkategorier utan i det aktuella fallet "Objektiv och filter". Det är ju svårt att hitta något där det inte finns något...
Du har alldeles rätt, Per! Av någon anledning anger man inte om det är fast eller zoom objektiv man säljer. När jag testade endast "Objektiv och filter" dök det upp massor med träffar på direkten. Tack för upplysningen du också!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto