Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söker nattbild på Akroplis för framkallning

Produkter
(logga in för att koppla)

silfver

Aktiv medlem
Hejsan!

En vän till mig vill ha hjälp med att hitta en bild på Akropolis (och Propylaea?)

Så nu söker jag antingen en bild, eller länkar till en massa bildbyråer på nätet där man kan köpa bilder till framkallning för 70x100cm.

Har ni några tips? Mycket tacksam för svar! :)

Hejsan!

En vän till mig vill ha hjälp med att hitta en bild på Akropolis (och Propylaea?)

Så nu söker jag antingen en bild, eller länkar till en massa bildbyråer på nätet där man kan köpa bilder till framkallning för 70x100cm.

Har ni några tips? Mycket tacksam för svar! :)

Vet inte vad du menar med "bilder för framkallning", men på exempelvis Shutterstock.com finns massor av bilder. Sök på "Acropolis by night"

Bilagor

• stock-photo-athens-acropolis-parthenon-at-night-2369981.jpg
    stock-photo-athens-acropolis-parthenon-at-night-2369981.jpg
    90.5 KB · Visningar: 279
Ja, bilder om man kan ladda hem för att skicka till framkallning. Så det måste vara ganska stora bildfiler ifall den ska tryckas upp på 70x100cm.

Kanon.

Tips på fler byråer där man kan rota efter bilder? :)

Shutterstock använder ett system där man köper ett abonnemang under minst en månad. Då kan man ladda ner 25 bilder per dygn under abonnemangsperioden. Handlar det bara om en eller ett par bilder är nog istockphoto.com ett billigare alternativ, men MINST minst lika stort utbud.

ANNONS