Annons

Söker fotokurs i Örebro hösten 2007

Produkter
(logga in för att koppla)

Black Magic

Aktiv medlem
Finns det fotokurs i Örebro so tar upp modell/porträtt fotografering eller ljussättning/blixtar i studiomiljö. Det vore kanon just nu.
 
Jättekul vi kanske kan se om vi hittar nåt mer.
Eller så kanske vi kan hitta gånger att köra fotografering tillsammans ute. Jag har än så läne en väldigt enkel hemmastudio med tyg i olika färger som jag använder tillsammans med mina studioblixtar som jag köpte från kaffebrus i somras. Det har varit väldigt bra och utvecklande, Men som alltid så vill man no´g utvecklas hela tiden, det finns alltid nya steg kan kan ta och teknik att inhandla för att få spännande effekter. Du är välkommen att höra av dig.
 
Jag kör en hel del fotokurser, bland annat ljussättning i studio. Om det finns tillräckligt intresse i Örebro så kommer jag gärna dit och håller en. Hör av er om ni är intresserade så kanske vi kan ordna till något.

/Robin Divander
[email protected]
 
FotoMitt har både träffar och kurser för foto, så håll koll på forumet så dyker det upp information. Om ni kontakter Ove Lundqvist så kan ni få mer information. Senast hade vi en analogträff där man fick prova på modellfoto och framkallning och det var mycket givande.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.