Annons

Söker diskret axelväska

Produkter
(logga in för att koppla)

ElinErica

Aktiv medlem
Hej!

Söker med ljus o lykta efter en något mer diskret axelväska där jag får plats med min Nikon D80, och helst två objektiv plus lite annat.

Har kollat på National Geographic Axelväska Medium NG2475 men är lite osäker på hur mycket som går ner i den och hur bra kvalité den har?

Ska till Turkiet om några veckor och skulle vilja ha en lite mer diskret väska för att inte "flasha" med min utrustning.

Mitt enda krav är egentligen att det är en axelbandsväska som är diskret och har dragkedja.

Tips mottages tacksamt
 
Den här ser inte ut som en typisk kameraväska:

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=5400035301

Den finns i olika storlekar. Grejorna är bra skyddade, den har inbyggt regnskydd och några fack som kan vändas mot kroppen för extra skydd av pass etc.

Kostar lite för mycket men är rejäl. Dock inte särskilt tjejig kanske...

QUOTE=ElinErica;1366945]Hej!

Söker med ljus o lykta efter en något mer diskret axelväska där jag får plats med min Nikon D80, och helst två objektiv plus lite annat.

Har kollat på National Geographic Axelväska Medium NG2475 men är lite osäker på hur mycket som går ner i den och hur bra kvalité den har?

Ska till Turkiet om några veckor och skulle vilja ha en lite mer diskret väska för att inte "flasha" med min utrustning.

Mitt enda krav är egentligen att det är en axelbandsväska som är diskret och har dragkedja.

Tips mottages tacksamt[/QUOTE]
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.