Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Södra berget sundsvall, 360*90

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett välgjort panorama. Det enda att klaga på vore väl att horisonten är krökt. Kan bli så om kameran inte är helt i våg eller om man inte definierar var horisonten ligger, kommer inte ihåg vilket det var.
Man kan få ganska häftiga effekter med panoraman. En grej som jag har provat är att ställa mig mitt i en rund sal. Då får man fram en lång rak vägg, inte böjd som i verkligheten. Funkar fint på runda hus också. :O)
 
Jo jag vet, har inte riktigt klurat ut hur man ställer in vart horisonten ska vara på viewern, så den ligger alldeles för lågt.

Ang. skidbacken så går den åt det hållet det ser ut, ner mot södra industriområdet. :)
 
Trappar upp med ett purfärskt (1 timme gammalt) panorama från norra berget. Detta är gjort av 64 bilder.

Ska langa upp hela 225 Megapixels orginalpanoramat sen när det är klart så ni får se detaljrikedomen :)

Here u go (kräver java)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.