Tony johansson
Aktiv medlem
Går det !?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej Martin och tack för svar. Är medveten om att det är samma ACR- motor i Lr som Ps, men var osäker om det skulle fungera. men som du säger, fungerar det i den ena, borde det fungera i den andra.Hej Tony ..
Det borde gå jobbar inte i Lightroom mrn eftersom det går sätta ihop flera bilder i Camera Raw för PS och det är samma ACR motor så skall det gå. Annars kan jag rekommendera Camera Raw för PS, jobbar själv med detta och har satt ihop massor med bilder till panorama den vägen.
Lycka till ...
Ok, jag får testa detta. Tack för tipset på video.6,14.... kanske
det fanns iallafall 2015.
Kanske en aning OT, men eftersom jag råkar veta att du just har installerat digiKam, så kan det kanske vara bra att veta att du kan använda det programmet ifall det skulle visa sig vara krångligt i din version av Lightroom.Går det !?
Bra tips, om situationen skulle uppstå.Vet att jag prövat att göra det i tre steg också, att man gör en rad och sedan den andra raden, därefter gör man en ihopslagning av de två raderna
Kan vara väldigt bra att veta. Dessvärre har jag inte tittat så noga på Digikam ännu, av ren lättja och bekvämlighet samt vana av att använda Lr.så kan det kanske vara bra att veta att du kan använda det programmet ifall det skulle visa sig vara krångligt i din version av Lightroom.
Tack för tipset !Det var bara att markera de aktuella bilderna, välja "Skapa panorama" i verktygsmenyn och klicka sig igenom ett par frågor om huruvida horisonten ska göras rak och om man vill ta hänsyn till rörliga moln.