WSPeter
Medlem
Trådstartaren bad alla med en D70 eller 300D skriva ner alla svaga punkter. Så det gjorde jag...
Yes, och jag är mycket tacksam för alla som delar med sig av sina erfarenheter.
Stort tack!... och rulla på bara ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trådstartaren bad alla med en D70 eller 300D skriva ner alla svaga punkter. Så det gjorde jag...
Helgesson skrev:
Hade också problem med högt brus innan jag lärt mig att ställa in kameran. Nu tar jag ofta bilder
med auto ISO påslaget i dåligt ljus. Upp till 800 ISO är det helt ok kvalite.
Helgesson skrev:
Hade också problem med högt brus innan jag lärt mig att ställa in kameran. Nu tar jag ofta bilder
med auto ISO påslaget i dåligt ljus. Upp till 800 ISO är det helt ok kvalite.
andreasc89 skrev:
Nästan alla dessa visste jag om innan jag köpte kameran, jag läste en massa recensioner och klämde på olika kameror.. Och till slut valde jag den eftersom den låg bäst i handen och var den som var "minst dålig". Hade jag istället skrivit om en annan DSLR hade jag säkerligen hittat minst lika många svaga punkter. Kolla gärna på min lite längre recension om kameran på http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=3786.
Men 300D är abslolut ingen dålig kamera, den har väldigt många bra saker också, men som sagt, man blev ombedd att skriva alla dåliga saker.
/A\