vettet
Medlem
Jag köpte en kamera för ett år sen ca, en Canon EOS 700D som var på rea. Det är ju en ganska dyr förstakamera enligt mig och jag har nu efter ett år inte hittat någon inspiration, idé eller motivation till att fota. Ville till en början börja med youtube men det hände aldrig. Min syster använder min kamera till youtube. Problemet är nu så att jag vågar inte sälja, är liksom nojig över att jag ska ångra mig att jag säljer den, och att min syster typ ska bli sur över de
Det är sjukt men det ger mig ångest att den ligger där och att jag inte använder den, och att den isf tappar värde samt att nu är den bästa tiden att sälja antar jag (?) Vad ska jag göra?
Tacksam för svar och jag förstår att det är mitt egna val men behöver råd. Är 15 år om det spelar ngn roll
Det är sjukt men det ger mig ångest att den ligger där och att jag inte använder den, och att den isf tappar värde samt att nu är den bästa tiden att sälja antar jag (?) Vad ska jag göra?
Tacksam för svar och jag förstår att det är mitt egna val men behöver råd. Är 15 år om det spelar ngn roll