Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ryggsäck till D200 med 70-200 vr

Produkter
(logga in för att koppla)
Tobias N skrev:
Skulle du kunna säga hur stort laptop facket är? är det lika stort som det andra facket eller mindre?

Då jag har en laptop på 41 cm så kan jag inte hitta en väska som passar, men kollat på Kata'n och den skulle kunna passa men det står inte på deras sida hur stort laptopfacket är.

Jag mätte öppningen på laptopfacket, det är 45 cm öppning, den smalnar av på bredden upptill kan därför inte säga om en 41 cm, laptop ryms. Det beror nog på bredden också, den är ca: 28 cm bred längst upp.
Har själv testat min laptop som är 35x28 cm, den ryms med råge i ryggan.
Det bästa är nog om du kan testa, eller ta en på öppet köp.

MVH Stefan
 
Tack för det. Jag har letat efter ryggsäcken för att kunna titta på den men den finns inte i Östersund eller Sundsvall så jag antar att jag får beställa en och hoppas på det bästa.
 
Om du är intresserad av att kolla på en
Computrekker AW så bor jag på Frösön.
En powerbook G4 15" går i utan problem.
 
Den enda Lowepro ryggsäcken som jag hittat som är stor nog är compurover, och den gillar jag inte då den är tvådelad så man har kamerautrustningen underst och sen plats som en vanlig ryggsäck över det.

Problemet är att jag har en 17" widescreen laptop finns många ryggsäckar som tar upp till 17" men inte 17" widescreen.
 
Går det inte att handla på öppet köp om man beställer via nätet ?
 
Senast ändrad:
Har nu fått hem Kata ryggsäcken och kan meddela att en 17" widescreen inte går ner i den. Längden var det inga problem med men den blir några centimeter för smal upptill.

Men det verkar vara en riktigt bra ryggsäck med skön passform.
 
Tobias N skrev:
Har nu fått hem Kata ryggsäcken och kan meddela att en 17" widescreen inte går ner i den. Längden var det inga problem med men den blir några centimeter för smal upptill.

Men det verkar vara en riktigt bra ryggsäck med skön passform.

Har du kollat att ta bort den flyttbara stoppkudden i laptopfacket?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.