Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Recensera objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

Hans Peter

Medlem
Jag har provat lägga in en egen recension av ett objektiv jag nylig har skaffat, men oavsett vilken webbläsare jag använder eller vilken dator får jag bara upp en tom sida utan möjlighet att skriva något. Är den funktionen avstängt eller vad har hänt?

Jag har provat skriva till Fotosidans support men får inget svar.

Någon annan som har samma problem?

mvh Hans-Peter Stülten

Hej! Tack för felrapporten. Det skall genast fixas och beror på mjukvaruuppdatering förra veckan.

Ps. Inte hunnit svara på ditt mail. Vi siktar på att svara inom två arbetsdagar.

Hej! Tack för felrapporten. Det skall genast fixas och beror på mjukvaruuppdatering förra veckan.

Ps. Inte hunnit svara på ditt mail. Vi siktar på att svara inom två arbetsdagar.
Tack för svaret, ja så vet jag det kommer att hända något. Helt OK att du inte hunnit svara, mjukvara uppdatering kan ställa till med mycket extra jobb.
mvh Hans-Peter

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar