Seriös!
Jeppe, slå en signal och fråga ang. moms/företag.
Han är mycket trevlig att ha med att göra och håller mycket hög servicenivå.
Ni som fortfarande är osäkra, Bosse har jobbat en hel del i US och skapat fina kontakter, han beställer hem det du/ni vill ha (mest Canon men kan även beställa andra fabrikat) och man betalar vid leverans, med t.ex. en bankväxel. Utrustningen går du igenom vid leverans (med Bosse om ni mötts upp i Sthlm) och du får ett skrivet kvitto och ett års garanti. Vid ev. fel på utrustningen är det bara att kontakta Bosse.
Jag hade t.ex problem med bakfokus på mitt hus 1D Mark II, vi kom då överens om att jag skulle ta med huset till jobbet (i Sthlm) och att han skulle hämta och lämna in det till "grabbarna" på Canonservice vilka han också har bra kontakter med. Jag ville förstås att det skulle gå undan (semestertider) och Bosse lovade göra vad han kunde. En vecka senare ringer telefonen på jobbet, det är Bosse som undrar om jag är på plats, han hade tänkt komma förbi med den nyservade kameran, Snacka om Service!! Bosse står risken med att köparen ej Betalar/har ågrat sig etc så att han blir sittande med dyr utrustning, missbruka ej detta förtroende och denna chans till en bra affär, har du beställt och kommit överens om leveransdatum (ungefärligt) så se till att lösa ut denna när den kommit. Jag har köpt EOS 1D Mark II, 16-35, 24-70, 70-200, 580EX, mm, mm av Bosse och har BARA goda erfarenheter.
Lycka till med ev beställning/köp!
Mvh / Peter