zoki
Aktiv medlem
Makten skrev:
Jag undrar ju hur dum man får bli om man inte lägger benen på ryggen i en sådan situation. Jag skulle snarast vara överlycklig över att inte bli nedslagen eller rånad på kamera och hela skiten.
Vad lever ni i för fantasivärld där man bara kan säga åt folk att "jag får göra såhär", och då är de nöjda med det? Jag är en av FÅ som aldrig åkt på stryk, och det på grund av att jag ALDRIG skulle säga emot en idiot som bråkar. Bättre fly än illa fäkta. Såna människor går ändå inte att diskutera med. I värsta fall får man väl en kniv i sig. Är det värt det?
Jag blir imponerad av dessa människor. Det är människor som står för vad vårt samhälle är och vad vi försöker hålla kvar av det. Tänk dig hur det skulle vara ifall ALLA la benen på rygg. Då skulle det vara rätt fint att vara skinskalle. Tänk dig vilken makt. Du vinkar åt någon och de rymmer iväg.
Det är farligt, visst. Men visar man för IDIOTER att det är ok att hållas, så kommer vårt samhälle bli ännu farligare för oss andra och våra barn. All eloge till killen i den här händelsen.