Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
publicera bilder på nätet/här?
- Trådstartare Rebecca25
- Start datum
emtre
Aktiv medlem
Det finns tyvärr inget entydigt svar på den här frågan, men om du vill få höra argumenten (om och om igen ) så läs diskussionerna här: http://www.fotosidan.se/forum/searc...=1341230&sortby=lastpost&sortorder=descending
För min del tar jag fasta på formuleringen om att bilderna man lägger ut inte får vara kränkande - men det finns som sagt inget svar.
/Maria
För min del tar jag fasta på formuleringen om att bilderna man lägger ut inte får vara kränkande - men det finns som sagt inget svar.
/Maria
Freddie
Aktiv medlem
Lägg upp dom.
Om någon börjar gnälla så är det ju bara plocka ner dom.
Ser ingen nackdel för artisterna att synas på nätet om det som sagt inte är kränkande.
Det går säkert att hitta lagtexter som inte styrker detta...men det finns det även om att köra om på insidan när man legat bakom Farfar i ytterfilen i fem mil på motorvägen...nån gång måste man åsidosätta lagen för sitt eget välbefinnade
Om någon börjar gnälla så är det ju bara plocka ner dom.
Ser ingen nackdel för artisterna att synas på nätet om det som sagt inte är kränkande.
Det går säkert att hitta lagtexter som inte styrker detta...men det finns det även om att köra om på insidan när man legat bakom Farfar i ytterfilen i fem mil på motorvägen...nån gång måste man åsidosätta lagen för sitt eget välbefinnade