Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Produktbild

Produkter
(logga in för att koppla)

Didgeridoohan

Aktiv medlem
Satt och tittade runt bland recensionerna och upptäckte att det finns en hel del produkter som saknar bild...

Mitt förslag är helt enkelt att man ska kunna lägga in en bild i efterhand, åtminstone på de produkter man själv lagt in.

Ja helt rätt, det har jag tänkt fixa till rätt länge. "En vacker dag" .. nej vänta, det är ju fint i dag .. "en annan vacker dag" kommer det!

Varför bara EN bild? Flera bilder ur olika vinklar och storlekar skulle ge en mer fullständig beskrivning av produkten. Jag tycker att man även skall kunna lägga upp länkar till andra info-,recensions- och testsidor av produkten (inte bara tillverkarens).

/Fredrik

Ja detta har jag oxå klurat på! Fler än en bild tycker jag oxå var ett bra förslag, men det kanske kan bli alldeles för rörigt. Dock borde det kanske kunna gå att göra liknande en portfolio med bilder?

Sen tycker faktiskt jag oxå att den som lagt in produkten skulle kunna gå in och ändra infon, speciellt lägga till info. Jag tycker det är ganska fattigt med information om vissa produkter.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar