Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Problem: Stendöd D300
- Trådstartare skyfire
- Start datum
Mcnab
Aktiv medlem
Tänkte att jag fortsätter på denna tråd.
I måndags ringde jag Försäkringsbolaget och ville höra hur mycket jag kan tänkas få i ersättning. Men de kunde inte svara på detta, utan var tvugna att kolla igenom ärendet och sedan höra av sig.
Jag hör inget och ser samtidigt att det säljs en beg. D300 i Karlstad där jag för tillfället är.
Idag känner jag att jag inte vill vara utan en kamera så jag slår till och köper denna.
När jag nu kommer hem, så har jag ett brev ifrån FB och med en rekvisition ??
Nu ska jag hämta ut en D300 på Scandinavien photo.
Det finns ju ingen D300 kvar längre, hur gör de då?
Någon som vet?
Det som var bra, var att jag får hämta ut en helt ny med bara självrisken som kostnad
I måndags ringde jag Försäkringsbolaget och ville höra hur mycket jag kan tänkas få i ersättning. Men de kunde inte svara på detta, utan var tvugna att kolla igenom ärendet och sedan höra av sig.
Jag hör inget och ser samtidigt att det säljs en beg. D300 i Karlstad där jag för tillfället är.
Idag känner jag att jag inte vill vara utan en kamera så jag slår till och köper denna.
Någon som vet?
Det som var bra, var att jag får hämta ut en helt ny med bara självrisken som kostnad
JOLidman
Aktiv medlem
Tänkte att jag fortsätter på denna tråd.
Någon som vet?
Får väl bli en 300s då eftersom föregångaren har slutat tillverkas. Dessutom, priset på 300s är väl i paritet med vad du köpte 300:an för? Bara att gratulera! Vilket försäkringsbolag?
Mcnab
Aktiv medlem
Vilket försäkringsbolag?
Länsförsäkringar.
Jag hade inbrotts försök för några år sedan och dörren förstördes.
De skickade snickar och allt fixades gallant.
Och nu detta.........
De måste vara de bästa på marknaden.
Jag hade IF en kort stund...... aldrig mer.
Nu kommer jag vara LF trogen.
Helmetrock
Aktiv medlem
Grattis!
Hoppas du får en ny D300s och att du får sålt eller behåller din nya D300 som andrakamera
Jag har också goda erfarenheter av LF faktiskt, i samband med att jag fått några racercyklar stulna.
Hoppas du får en ny D300s och att du får sålt eller behåller din nya D300 som andrakamera
Jag har också goda erfarenheter av LF faktiskt, i samband med att jag fått några racercyklar stulna.