143802
Medlem
Härmed vill jag varna för att teckna pren på tidningen från Fotosidan.se
Uppenbarligen klarar inte tidningen av att hålla reda på sina prenumeranter, man får motstridiga uppgifter och löften hålls inte.
Jag har tyvärr dålig erfarenhet av detta, och det är inte första gången det händer.
Den 22 Dec betalade jag in Brons förlängning på Fotosidan.se inkl tidningen Fotosidan Magasin.
Fick mejl att beställning och betalning är gjord.
Blev därför mycket förvånad vid hemkomst efter en tjänsteresa på 3 veckor utomlands då det låg en påminnelse att betalning ej var gjord.
Således ringer jag upp och får till besked att betalning ej är mottagen och vederbörande hänvisar mig att kontakta 'Fotosidan.se' (Hur man nu gör det)
Jag dubbelkollar sedan och ser också via min bank att transaktionen verkligen skett den 22/12.
Ringer upp igen, och denna gången får jag prata med en mer kundfokuserad representant som kollar upp, och säger att de visst fått betalningen. Jag nöjer mig med detta men påpekar att jag inte fått nr 1/2013 varvid han lovar att skicka den till mig. Nu har det gått över en vecka, och jag har fortfarande inte fått någon tidning. Mejlade deras kundtjänst idag och kräver ett svar med bekräftelse att betalning skett och att de skickar tidningen. Om så ej sker kräver jag omgående återbetalning. Tycker därför att en varning är befogad för att inte fler ska råka ut för deras bristfälliga rutiner.
Uppenbarligen klarar inte tidningen av att hålla reda på sina prenumeranter, man får motstridiga uppgifter och löften hålls inte.
Jag har tyvärr dålig erfarenhet av detta, och det är inte första gången det händer.
Den 22 Dec betalade jag in Brons förlängning på Fotosidan.se inkl tidningen Fotosidan Magasin.
Fick mejl att beställning och betalning är gjord.
Blev därför mycket förvånad vid hemkomst efter en tjänsteresa på 3 veckor utomlands då det låg en påminnelse att betalning ej var gjord.
Således ringer jag upp och får till besked att betalning ej är mottagen och vederbörande hänvisar mig att kontakta 'Fotosidan.se' (Hur man nu gör det)
Jag dubbelkollar sedan och ser också via min bank att transaktionen verkligen skett den 22/12.
Ringer upp igen, och denna gången får jag prata med en mer kundfokuserad representant som kollar upp, och säger att de visst fått betalningen. Jag nöjer mig med detta men påpekar att jag inte fått nr 1/2013 varvid han lovar att skicka den till mig. Nu har det gått över en vecka, och jag har fortfarande inte fått någon tidning. Mejlade deras kundtjänst idag och kräver ett svar med bekräftelse att betalning skett och att de skickar tidningen. Om så ej sker kräver jag omgående återbetalning. Tycker därför att en varning är befogad för att inte fler ska råka ut för deras bristfälliga rutiner.