Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Prisras på 20D på onsdag den 16 mars?
- Trådstartare PrylHolm
- Start datum
Frank_Zappa
Medlem
Re: Re: Ang. prisras på 20D.
Vänta nu lite... Om inte jag ser fel så ska han ha 2500 kr för ett 20D-hus, låter som prisras i mina öron... Förutom det så säljer han ett objektiv som han beskriver ingående i annonsen men inte ett ord om huset...
Dessutom "Photoshop CS och kurs - Introduktion till bildbehandling - kan följa med vid köp!", där snackar vi om prisras eller...
Antingen har jag inte begripit eller också är det nåt lurt med den annonsen.
Clownfish skrev:
Det var väl inte så "prisrasat"? 20D finns som billigast (se prisjakt.se) för 12000... ny, alltså...
Vänta nu lite... Om inte jag ser fel så ska han ha 2500 kr för ett 20D-hus, låter som prisras i mina öron... Förutom det så säljer han ett objektiv som han beskriver ingående i annonsen men inte ett ord om huset...
Dessutom "Photoshop CS och kurs - Introduktion till bildbehandling - kan följa med vid köp!", där snackar vi om prisras eller...
Clownfish
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Ang. prisras på 20D.
"Lurt" är ordet. Han har nyss ändrat till 2500 kr, men det låter ju uppenbarligen för bra. Eller så har han bestämt sig för att hålla en lite auktion...
Frank_Zappa skrev:
"Lurt" är ordet. Han har nyss ändrat till 2500 kr, men det låter ju uppenbarligen för bra. Eller så har han bestämt sig för att hålla en lite auktion...
Ronnie_W
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: Ang. prisras på 20D.
Han har sålt kameran. 2500 är väl för nåt annat, typ objektivet.
Clownfish skrev:
Han har sålt kameran. 2500 är väl för nåt annat, typ objektivet.