Annons

Prisfråga

Produkter
(logga in för att koppla)
Deet vart 2500:- netto jag tog, skickade iväg det ikväll. Eget kommer jag starta upp, men inte än på ett tag.

Att skolan betalar är jag inte så orolig över, dom pröjsade 15000:- till ett tryckeri för ett projektarbete jag om en kompis gjorde i 3ring.

Det som oroar mig mest är att dom förmodligen kommer glömma skriva med mitt namn i trycket, men det är väl inte mycket att göra åt.

Jimpawa skrev:

Det som oroar mig mest är att dom förmodligen kommer glömma skriva med mitt namn i trycket, men det är väl inte mycket att göra åt.

Det är bara att fakturera om man vill (vilket jag inte tycker verkar vara lämpligt i detta fall). Men se till att informera dem tydligt om att de ska skriva med ditt namn.

/Johan

Grejen är det att dom haft tillgång till mindre bilder, inte större än 400-500px breda, och dessa har dom använd i layouten till broschyren. Och dom kom inte på fören när dom skulle skicka bilderna till tryck att dom behövde bilderna högupplösta, så det är redan för sent. Strular dom med betalningen så kommer jag debitera för det också om dom missat det, annars släpper jag det, med en "tillsägelse".

ANNONS