Annons

Priser på 7D fallande.

Produkter
(logga in för att koppla)

Nome Nescio

Aktiv medlem
I en diskution på dpreview så nämns det att 7D finns för $1449 =~ 10'Sek hos www.etronics.com.
Tydligen skall handlaren vara seriös så det tillkommer inga extraavgifter samt att han verkligen levererar produkterna.

Vi för se, andra kanske följer efter snart. Man kan alltid hoppas.

/Per
 
Nome Nescio skrev:
I en diskution på dpreview så nämns det att 7D finns för $1449 =~ 10'Sek hos www.etronics.com.
Tydligen skall handlaren vara seriös så det tillkommer inga extraavgifter samt att han verkligen levererar produkterna.

Vi för se, andra kanske följer efter snart. Man kan alltid hoppas.

/Per

$1549 kostade den nu när jag var inne där. Men 10600:- är ändå lite billigare än här. Fast är det värt ev. krångel om man får problem? Letar efter en sån kamera själv och hoppas att priset skall falla lite innan jag inte kan hålla mig längre och går och köper den. :)
 
Can I ship my order internationally?

At this time Etronics does not ship internationally
However for Canadian customers we are currently using the Borderfree service which will give you a complete delivered price including all Canadian duties and taxes. Choose the Canadian checkout option on the Shopping Cart page.
Otherwise Etronics.com does not ship any order outside United States, Hawaii, Canada and Puerto Rico unless it is being shipped to an APO address.

Så det blir till att vänta eller ha bra kontakter i USA.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.