ANNONS
Annons

Pride Paraden

Produkter
(logga in för att koppla)

hubas

Aktiv medlem
Tänkte sticka in och fotografera lite under pride paraden och undrar i fall fler har tänkt att åka dit? Om fler är intresserade skulle man kanske kunna träffas någonstans innan och göra något gemensamt.

Skulle vara kul!

Jag och min sambo är uppe i stockholm för att fota Pride för första gången. Skulle vara kul att träffa lite fler från fotosidan och slå 2 flugor i en smäll.

Jag finns på [email protected] och mobil 0706941623 under helgen.

Jag funderade på det, får se om jag är hemma bara.
Men att säga en tid och plats så dom som vill kan komma är väl en bra tanke.

Bra platser?

Tänkte på gamla stan, eller är det för mycket folk där i krokarna.

Har iallafall tänkt ta lite bilder där, 0739 86 32 98, lite beroende på hur sent det blir inatt.

Jag är nog inne hela dagen å knäpper.

Tips om bra platser mottages varmt. Kanske händer att jag går med i paraden å tar bilder den vägen.

Mer info här

Blir första gången jag fotar pride också så tips om vart man ska stå tas tacksamt emot.

Mitt mobilnummer är 0703699166. Vet inte vilken plats somk är bäst att träffas på så tips mottages gärna

Mitt mobilnr är 070 424 7890..jag kommer vara i stan från 14:30..bara att höra av sig :D

mvh
/Kim

En smått kaotisk tillställning... ska bli kul att se om nån fick till nåt bra... Alla bar inte högklackat i varje fall, men om det här är foträta pjucks vet jag inte ;-)

Bilagor

• fotskor.jpg
    fotskor.jpg
    34.8 KB · Visningar: 158
inser att man måste ha en plan när man dyker in i såna där arrangemang, annars blir man (jag) bara förvirrad o skjuter på allt o hoppas att nåt blir bra... hade du bestämt dej för att satsa på porträtt när du gick dit, eller "blev det bara så"?

Får väl skylla på att det nästan var första gången...

Undrar om folket hittade varandra vid Slussen, helt folktomt var det ju inte...

Bilagor

• slussen.jpg
    slussen.jpg
    38.5 KB · Visningar: 141
Oj, vad folk!!
Ja, jag hade telet på och hade bestämt mig innan för att försöka plåta porträtt.
Men det är svårt, dom går förbi så fort..
Jesper

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar