Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Porträttfotografer

Produkter
(logga in för att koppla)

mimmione

Aktiv medlem
Håller på och lär mig om porträttfotografering, har gått kurs och läser allt jag kommer åt. Kollar på moderskeppet och googlar massor. Är alltså just nu otroligt vetgirig och vill lära mig bli "duktig" på porträtt. Har mest fotat mina egna barn men har börjat leta andra människor att fota. Nu till min fråga, en del av processen är att titta på andra skickliga fotografer. Har ni tips på fotografer som tar, roliga, udda, gulliga osv osv porträtt. Alltså gärna lite olika typer av fotografer. Har själv hittat Elis Hoffman som verkar vara riktigt duktig. Tacksam för tips.

Mvh/ Ing-Marie

Håller på och lär mig om porträttfotografering, har gått kurs och läser allt jag kommer åt. Kollar på moderskeppet och googlar massor. Är alltså just nu otroligt vetgirig och vill lära mig bli "duktig" på porträtt. Har mest fotat mina egna barn men har börjat leta andra människor att fota. Nu till min fråga, en del av processen är att titta på andra skickliga fotografer. Har ni tips på fotografer som tar, roliga, udda, gulliga osv osv porträtt. Alltså gärna lite olika typer av fotografer. Har själv hittat Elis Hoffman som verkar vara riktigt duktig. Tacksam för tips.

Mvh/ Ing-Marie

Hej. Jag tycker att Thron Ullberg tar annorlunda porträtt. Han har en egen stil som jag tycker är riktigt cool.

aspen_sverige

Anne Geddes
Julia Hetta
Christel Eldrim-Estethia
Avedon
Sally Mann - vilka original måste ses om man får chansen.

Det finns ingen ände...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar