Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
porträtt i mörker
- Trådstartare nv02migu
- Start datum
xdork
Aktiv medlem
Bara ljusskillnaden är tillräckligt stor så spelar det egentligen ingen roll vilken belysning du har. Förslagsvis som Jim sa, placera ljuskällan (må vara vanlig glödlampa, eller en spotlight eller ett fönster) nära modellen och ljussätt de delarna du vill få med, se sen till att resten inte ljussätts onödigt mycket, men det behöver inte vara mörkt i rummet, så kommer det att bli svart, vilken färg det än har haft tidigare.
Greve Nickon
Aktiv medlem
Greve Nickon
Aktiv medlem
Tackar!
Vi hade hyffsat ljust, fast inga fönster utan jag styrde ljuset totalt. Dels var inställningsljuset på max och jag har för mig att det var en eller två lysrörarmaturer ovanför mig.
Tygstycket var ca en halv till en meter bakom brosan. Jag körde på ganska så stor bländare.
Vi hade hyffsat ljust, fast inga fönster utan jag styrde ljuset totalt. Dels var inställningsljuset på max och jag har för mig att det var en eller två lysrörarmaturer ovanför mig.
Tygstycket var ca en halv till en meter bakom brosan. Jag körde på ganska så stor bländare.