Annons

Polyfoto Borlänge

Produkter
(logga in för att koppla)
Någon garanti lämnar de väl, men bara på några månader då tror jag, men som påpekat är det bäst att kontakta dem.

Tack för svaren! Givetvis ska jag kontakta dom, tänkte bara om ni med erfarenhet ifrån dom visste.

/John

Det finns inte många butiker av den kalibern kvar. De får 11 av 10 stjärnor av mig, och är nog enda butiken jag skulle våga handla begagnat med ögonbindel på i.

Mycket bra butik

Det finns inte många butiker av den kalibern kvar. De får 11 av 10 stjärnor av mig, och är nog enda butiken jag skulle våga handla begagnat med ögonbindel på i.
Polyfoto mycket bra att ha att göra med. Lämnar tre månaders garanti på beg objektiv

Bor i stan

Hej.

Någon som har erfarenhet av att handla från denna butik? http://www.polyfotoborlange.se/index.php

Har en del begagnat. har aldrig hört talas om dom, snubblade över deras hemsida av en slump.

Jag bor i Borlänge och de har funnits läge, de är seriösa, har både köpt och bytt in grejer där. De har ok till mycket bra service, jag har i alla fall aldrig fått dålig service eller dåligt bemötande där.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar