ANNONS
Annons

Plåta gamla mejeriet i Arvika?

Produkter
(logga in för att koppla)

murdoc

Aktiv medlem
Håller på att undersöka möjligheten att få plåta i gamla mejeriet i Arvika.
De ska bygga om till byggvaruhandel men det är mycket spännande miljö än så länge...
Kaklade bassänger, koksrännor, stora tankar i rostfritt, hisschakt, kulvertar m.m. m.m.

Kan det finnas nåt intresse av detta?
Vet inte hur många som kan komma eller när det blir möjlighet att få komma dit men jag återkommer om mer info om intresse finns från er sida.

/Tommy

Självklart - man vet aldrig när jag får så nära som 600 meter till en träff nästa gång...

Jättebra idé, Tommy! :)

Den 22-23 april är bra dagar för mig. Kanske kan vi köra en planeringsträff samtidigt? För kommande träffar?

22-23 funkar nog värre för mig om det inte är en barnvänlig träff och miljö som funkar att ta med Pontarn i på mejeriet.. Udda helger däremot är lätt fixat att komma själv.

(jag har redan för mycket barnvaktande för jobbhelger i vår så lediga helger hos mig är heliga att vara med honom.)

Tror inte att miljön är direkt barnvänlig. Det är en byggarbetsplats, med allt vad det innebär. Vissa områden är under ombyggnad medan andra ännu är orörda, efter vad jag har förstått.
Ska försöka att få till en förhandsvisning först. Så kan jag berätta lite mer om vad som finns där.

22-23 är ingen helg som passar mig. Antingen har jag barnen eller så ska jag hälsa på dem.

/Tommy

Med lite förvarning kan det gå att lösa ändå, vi får se när du har ett förslag på datum.

Jag har varit på mejeriet ett par gånger då det var i drift och det borde finnas massor av häftiga miljöer där! Det här låter riktigt spännande!

mejeriet

Om inte utsatt datum kolliderar med något särskilt så ansluter jag gladeligen till denna träff när den väl går av stapeln.

Hälsningar

Jonas

Är naturligtvis intressad av gamla byggnader! Jag kommer nästan stensäkert om jag är i Värmland och jag kanske till och med planerar in så att jag är i Torsby den helgen! =)

Hejdar mig lite i mitt engagemang angående datum! =) Jag kan absolut inte den 22-23 april för jag tror att jag lyckats skaffa mig ett fripass för att fota musik då och det vill jag ju inte missa!

Helgen efter kanske?

Låter Kul

Låter som en toppen ide, finns många spännande byggnader i Arvika. Jag hänger gärna med.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar