Håkan jansson
Aktiv medlem
24.se har piratbatterier till 7D, som laddas med originalladdaren.har fungerat klockrent för mig i alla fall
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kaffebrus har piratbatterier till 7D, som laddas med originalladaren.
http://www.kaffebrus.com/lp-e6-for-5d-mark-ii-60d-7d--1378.html
Fungerar alldeles utmärkt för mig.
24.se har piratbatterier till 7D, som laddas med originalladdaren.har fungerat klockrent för mig i alla fall
Hej jag kör med orginalladdaren, och det funkar, kanske man inte får ut full effekt ??? jag märker inget som är fel i alla fall, kör ett orginal och två pirat, kommer att köpa två pirat till
Låter ju bra! Mindre bra att försäljaren inte verkar inse att originalladdaren funkar till batterierna
mvh
Daniel
Jag tillhör ju undantagen, i alla fall på denna tråd, men jag har valt att köpa 2 orginalbatterier. Det jag tycker är mest imponerande med dom, och jag vet inte alls om piratbatterier är likadana, är hållbarheten av ett laddat batteri. När det väl är laddat kan ju månader gå och batteriet är fortfarande fullt. Är det likadant med piratbatterier?
Fast du är inte ensam! ;-) När jag köpte min 7D fanns det inga vettiga piratbatterier, så jag pungade ut med nästan en tusenlapp för ett original...Jag tillhör ju undantagen, i alla fall på denna tråd, men jag har valt att köpa 2 orginalbatterier.
Ja just det, det hade jag ju glömt; det var inte nog med att det var svindyrt, man var tvungen att jaga runt hela stan för att få tag i det också (inför en resa).Jag har också ett extra originalbatteri till min 7D kostade 850:- hos Scandinavian okt-09.