Annons

Pinsamt dum fråga

Produkter
(logga in för att koppla)

swedda

Medlem
Fick precis ett filter av en polare.... rätt diameter är det... men Doh... jag får liksom inte dit det ? ... måste man ha filterhållare eller nåt sånt? Jag vet..dum fråga... men jag e nybörjare...

Är det ett gängat filter och det är rätt gänga så är det bara att skruva dit det. Det kan vara lite knepigt att hitta in i gängan på plastobjektiv som ditt 28-80, men försöker du med försiktiga fingrar så går det :)

"Pinsamt dum fråga"???

Dennis! För Mej finns i-n-g-a dumma frågor, enbart dumma svar!!! Råd&Tips: se efter på VARJE filter(och "allt annat" Du köper dessutom)att innehållet stämmer överens med "deklarationen" PÅ förpackningen...men det har ju Du Själv redan blivit "med det klara på"...

PS. Jag höll, så när, på att göra en DUNDERTABBE år 2ooo i Hudiksvall. Jag hade, i en sec-handskivbutik, hittat Cheap Trick's LP "Live at Budokan", efter NÅGRA års "längtan"...
Som väl va' så tittade Jag efter v-a-d konvolutet innehöll, Ingmar Nordström's: "Saxparty 3"...
E-x-a-k-t HUR "glad" tror Du Jag hade bli'tt om Jag kommit "hemsläpandes" med den???DS.
Mvh: en skrattande Stefan S

*Garv* Ja då kanske man hadde funderat på varför skivan lät så annorlunda :)

Var ner å pratade med dom på stället där filtret var köpt, hon kom tom ihåg att hon lagt ett 55mm i ett 58 mm förpackning...frågan är varför man gör det överhuvudtaget :) Nytt filter är i alla fall på G.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar