Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Picturo
- Trådstartare Kheldoron
- Start datum
Vi har inte full insikt i försäljning men vet att ett antal affärer genomförts.
Att gå med i Picturo kräver en ansökan till [email protected] med en länk till ca 50 - 100 bilder som vi kan bedömma. Det går alltså inte att betala sig till ett medlemskap.
Att gå med i Picturo kräver en ansökan till [email protected] med en länk till ca 50 - 100 bilder som vi kan bedömma. Det går alltså inte att betala sig till ett medlemskap.
Jesper K
Aktiv medlem
Jesper K
Aktiv medlem
jonasandersson
Aktiv medlem
Försöker återuppliva en gammal tråd.
Hur har det gått för er som är med i Picturo? Är det många som får sålt bilder via denna tjänst? Hade varit kul med lite kontinuerlig statistik, kanske något att ha på sidan?
Jonas
Hur har det gått för er som är med i Picturo? Är det många som får sålt bilder via denna tjänst? Hade varit kul med lite kontinuerlig statistik, kanske något att ha på sidan?
Jonas
growingart.se
Aktiv medlem
Det dräller inte in kommentarer om Picturos skyltning gör sig på bild eller inte, eller gick tråden av?
Artificiell
Aktiv medlem
Alldeles oavsett om man säljer sina bilder så är väl frågan snarare om man anser det meningsfullt att satsa drygt 4 kr per dag på att marknadsföra sitt namn och sina bilder? Personligen anser jag att det är ett ganska effektivt sätt att försöka nå ut till en bredare massa.Kheldoron skrev:
oj! nej det hade jag missat!
Då blir min fråga så mycket mer vessäntlig.. Är det nån där som tjänar 1500:-/år på bilder via picturo?