Annons

PhotoShop Element 9, vad tycker ni?

Produkter
(logga in för att koppla)

Rei:No1

Aktiv medlem
Tänkte köpa mej ps element9. Ni som har det, vad tycker ni om det, är det bra och lättjobbat?
Jag har ett gammalt ps element4 , men det går ju inte att redigera RAW-bilder och det är ju ganska begränsat. Har även DPP,Canons gratisprogram, men det är ju också ganska begränsat. Så, vad tycker ni om ps element 9?

Tänkte köpa mej ps element9. Ni som har det, vad tycker ni om det, är det bra och lättjobbat?
Jag har ett gammalt ps element4 , men det går ju inte att redigera RAW-bilder och det är ju ganska begränsat. Har även DPP,Canons gratisprogram, men det är ju också ganska begränsat. Så, vad tycker ni om ps element 9?

Jag är jättenöjd även om jag inte har lärt mig många av funktionerna.

Har inte vant mig riktigt vid Elements gui än (jämfört med PSs gui). Men än så länge har Elements 9 alla funktioner jag önskar mig.

Har inte använt PS Elements 9, men har tidigare använt 6, 7 och 8 innan jag gick över till PS CS4 och Lightroom 3. Jag tyckte mycket om dessa versioner. Det allra bästa tycker jag är Organizer-delen med det mycket utmärkta och enkla sättet at lägga till nyckelord (taggar) på bilderna.

Att redigera RAW-bilder från min gamla Canon Rebel XTi (400D) fungerade alldeles utmärkt. Använder i princip aldrig DPP för hantering av RAW-filerna.

Jag tror du kommer bli mycket nöjd med PSE 9.

Ok, det låter ju bra;) Ska bli kul att börja arbeta med ett nytt program, lite nya möjligheter. Jag laddade ner en testversion av det och det verkar väldigt bra och inte allt för svårt, så det blir att köpa det så snart skattepengarna kommer på kontot;)

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto