Annons

Photoshop CS2

Produkter
(logga in för att koppla)
(Jag tog bort lite inlägg på spåret "hur man hittar en piratkopierad CS2")
 
Tar gärna också och testar en "kopia" av CS2.. testversion alltså.

Har du möjlighet att göra RARarkiv av den och lägga på någon webserver?
 
(Forum- och upphovsrättsregler är till för att efterlydas. Fråga Adobe om ni vill ha en kopia)
 
CS2 + canon 350D ?

Någon som har provat med canons 350D raw filer, fungerar det ?

lite nyfiken bara :)

/Tom
 
"Snillen spekulerar"... Kan man inte ställa om klockan i datorn så kan man köra en 30-dagars trial hur länge som helst??
 
Någon annan som tycker att CS2 är segare än gamla CS? Den verkar Swappa, eller gör nått med disken mycket mer. Fönster laggar om man drar runt dom, speciellt över toolbars osv. =(
 
Mike E-son skrev:
"Snillen spekulerar"... Kan man inte ställa om klockan i datorn så kan man köra en 30-dagars trial hur länge som helst??

Deras system för att hålla koll på hur lång tid du använt din try-out är mer sofistikerat än så.

MVH/Stefan
 
andewid skrev:
Någon annan som tycker att CS2 är segare än gamla CS? Den verkar Swappa, eller gör nått med disken mycket mer. Fönster laggar om man drar runt dom, speciellt över toolbars osv. =(

Min erfarenhet är tvärtom. Startar snabbare, gör en hel del av de mer komplicerade åtgårderna lite snabbare.

MVH/Stefan
 
Samma här, upplever det som lika snabbt om inte snabbare.
 
Senast ändrad:
Jag upptäckte att Camera RAW och Bridge skapar rätt mycket Cache-filer. Tog inte många minuter förrän 1.5gb var borta på HDn.

Det kan vara det som är segt. Testa att ställa om de ställen dessa program cache-ar till. Helst till en annan hårddisk.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.